Snabb kommunikation

Serviceverktyget effektiviserar sättet ditt företag kan hantera alla kundförfrågningar.

Värdefulla insikter

Kundupplevelsen är nyckeln till en framgångsrik verksamhet.

Effektivisera dina förfrågningar

Fördela automatiskt ut inkommande förfrågningar till rätt personal.

Snabb kommunikation
för effektivare arbete

Serviceverktyget effektiviserar sättet ditt företag kan hantera alla kundförfrågningar. Varje förfrågan tilldelas automatiskt ett unikt referensnummer som sedan används för att komma åt all relaterad kommunikation. En snabb sökning på spårningsnummer, kund, ärendeägare, status, tidsperiod eller kategori ger dig den information du letar efter.

Automatisk routing och varningar
Tilldela automatiskt inkommande förfrågningar till rätt kategori och nyckelpersoner genom att använda flera e-postkonton eller nyckelordsfilter. Om en förfrågan har varit obesvarad under en viss tid kommer systemet automatiskt att varna om detta.
Kundcenter och FAQ
I Kundcentret har dina kunder möjlighet att logga in, se sin förfrågningshistorik, ställa frågor och söka i kunskapsbasen dygnet runt. Kundcentret är en fristående portal som kan integreras i din befintliga webbplats.
Chatta
I Kundcentret har dina kunder möjlighet att logga in, se sin förfrågningshistorik, ställa frågor och söka i kunskapsbasen dygnet runt. Kundcentret är en fristående portal som kan integreras i din befintliga webbplats.
Paneler och rapportering
Få insikt i hur du kan förbättra det du levererar till dina kunder. Våra innovativa paneler hjälper dig att förstå vilka som är deras svårigheter och vad du behöver göra för att göra dina tjänster ännu bättre.
Macros
Använd Macros för att automatisera processer. Du kommer till exempel kunna svara en kund eller leda vidare en förfrågan till en viss kategori med ett enda knapptryck. Med hjälp av Macros kan agenter skapa skräddarsydda arbetsflöden, triggers och händelser.

Värdefulla insikter

Undersökningar visar att kundupplevelsen ligger i topp när det handlar om var ett företag ska lägga sina CRM-kostnader. Mjukvaror för kundtjänst och hjälplinje blir därför ett bra alternativ när man ska ta fram en investeringsplan.

0%

”72 % av kunderna kommer att dela sina positiva upplevelser med 6 eller fler personer” – Esteban Kolsky

0%

”62 % av företagen ser kundupplevelsen hos sina kontaktcenter som en viktig del i att stå ut på marknaden” – Deloitte

0%

”89 % av kunderna blir frustrerade eftersom de behöver förklara sina problem på nytt för flera personer” – Gartner

Den snabbaste vägen till lösningen

Snabba svarstider leder till högre kundnöjdhet. Med SuperOffice Chat kan du interagera med flera kunder samtidigt och direkt svara på frågor för att hålla dina kunder nöjda. Detta skapar färre ärenden för dig, och ingen mer väntetid för dem. Win-win helt enkelt!

Öka din effektivitet

Att ha en gemensam process och ett verktyg för din kundservice med inbyggda varnings- och uppdragsrutiner i kombination med starka verktyg för uppföljning kommer att öka din effektivitet och ge dina kunder en bättre upplevelse av din verksamhet.

Produkter från tredje part

Caesar CRM kan användas direkt som det är eller anpassas för att passa dina specifika behov.

Case studies

Läs om några av våra kunders framgångar med Caesar CRM.